L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimarts, 17 d’abril del 2018

EL SILENCI D’UNA NIT DE SOMNIS





                                           Sóc feliç acaronat per la foscor mentre dormo,
                                           li dóno la benvinguda a la son,
                                          desitjo el somni que em despertarà a l’albada,
                                          el somni que em regala l’elixir per la lluita del nou dia.
                                          Gaudeixo quan la ment em regala idees que són font d’aigua de l’hort.
                                          La meva vida és l’hort on hi brillen les flors del meu jo.
                                          Le plantes són religió, política, cultura, treball i civisme.
                                          He tingut un somni que m’ha esglaiat.
                                          El meu enemic ha estroncat la meva font,
                                          un cruel ensurt m’ha desvetllat.
                                          M’aixeco, penso, parlo sol, camino, contemplo la llum,
                                          el nou dia em referma l’esperança, la fe i l’amor.
                                          Els somnis d’horrors són també despertadors de desitjos.
                                          Salto del llit,
                                          amb veu de l’ànima em dic avui serè més jo.
                                          El silenci d’una nit de somnis
                                          és  llibre d’història de la vida
                                          Llegir el llibre de la pròpia vida
                                          és font d’aigua que rega l’hort de pensaments, fets i sentiments.
                                          Un somni mentre dorms és lectura silenciosa del jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada