L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dilluns, 14 de maig del 2018

LA LLEI NO EM FA LLIURE





                                     És trist, Espanya, les teves lleis em fan esclau,
                                     només obliguen,
                                     no m’ensenyen a ser jo.
                                     No és just fer-me canviar d’identitat,
                                     jo sempre serè català,
                                    d’espanyol no en sóc,
                                    el meu DNI em dóna drets polítics,
                                    les teves lleis volen pervertir els meus drets i deures.
                                    No hi encaixa la meva filosofia de ser,
                                    viure a Espanya és un dret i pot ser un deure.
                                    Els drets i deures polítics tenen data de caducitat,
                                    els drets i deures naturals no caduquen mai,
                                    cap llei narural els pot suprimir.
                                    Una filosofia ensenya a compartir,
                                    l’amor,
                                    quan l’amor governa, la llei és sobrera.
                                    Espanya jo puc estimar-te,
                                    el meu amor no és amor de fill,
                                    la meva mare és Catalunya.
                                    Les lleis no estimen,
                                    només estimar és llibertat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada