L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimarts, 26 de juny del 2018

No em deixis…



                                          M’agrada la companyia,
                                          m’ajuda a ser jo i entendre l’altre,
                                          m’ensenya que és estimar,
                                          en la meva solitud em diu que no estic sol.
                                          No marxis i em deixis sol,
                                          ho sé m’has dit que sempre serè al teu costat.
                                          La companyia del pensament
                                          enforteig el cor,
                                          alena la recerca de la veritat.
                                         Te’n vas, m’has estimat i encara m’estimes,
                                         la llunyania no és distància
                                         quan l’amor és l’espai de la vida.
                                         Te’n vas, no em deixes
                                         m’has ensenyat qué és la vera companyia.
                                         L’amor no té distàncies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada