L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 7 d’octubre del 2018

Déu meu, ajudeu-me a entendre



Déu meu, ajudeu-me a entendre
Tots els humans, petits i grans ,
els ha creat Déu, em diu el meu cor.
Per què uns viuen bé i molts malament?
Per què milers de nou nats no tenen temps de viure?
El vostre fill, Pare Etern, fa més de dos mil anys
morí crucificat per salvar el món.
Quin és el misteri que jo no entenc?
Avui el món el governen les armes,
és l’amor dels poderosos que s’estimen a ells.
La mort és la llei aplicada als més pobres,
la mort és força manipuladora per arribar al poder.
No existeix la riquesa de l’amor,
existeix la riquesa de la mort.
La llum que dins meu em parla d’una altra riquesa,
és llum vostra, Déu meu?
Els pobres que han mort injustament
són amb Vos rics infinits en amor?
Una veu molt profunda em diu
l’amor dels que pateixen per la justícia
és la creu de molts humans portadors de pau.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada