L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dijous, 15 de novembre del 2018

El meu dia de pluja




Tothom en pateix o gaudeix d’un dia de pluja,
la llum fa cara trista pel sol amagat,
però a la vida no li falta la llum,
la  resplandor reixirà quan l’aigua hagi saonat la terra.
Els fruits dels arbres necessiten pluja i sol per madurar.
Jo també tinc i pateixo els meus dies de pluja i sol.
Les meves tristors són pluges quan la raó no enten les emocions,
la vida les necessita,
les meves alegries són llum
quan la intel·ligència  es coordina amb la passió.
Les passions saonen l’existència dels humans
si la intel·ligència raona la seva presència.
La passió i la veritat,
són pluja i llum de la vida
creen la imatge artística de cada identitat.
El meu dia de pluja també és poesia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada