L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 17 de novembre del 2018

LA VIDA CONTINUA…



Cada nou dia és una invitació a la vida,
un nou naixement amb esperances de somriures,
i temors de llàgrimes.
Somriures i llàgrimes son companys de viatge
són el foc de la farga on el ferrer modela la imatge.
Misteri de la natura,
foc, ferrer i matge són el meu jo.
Els somriures són meus com les llàgrimes també
i el meu cos, visibilitat de la imatge,
rep els cops modeladors del martell de somriures i llàgrimes.
Grandesa del ser humà,
la imatge visible és matèria,
i la matèria, mirall de la veritat global del ser.
 La vida continúa
misteri d’un ésser finit amb un futur infinit.
Un cop de mall del ferrer
treballa la imatge d’una petitesa de projecció infinita.
La projecció divina
defineix la grandesa humana,
és la joia i l’esperança del meu jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada