L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 29 de juny del 2019

LA MEVA PAU, PAU UNIVERSAL



Ser diferent és una invitació a ser els altres,
el nexe que ens fa igual és la pau,
viure en pau en mí i amb mi,
primer graó de l’escala que ens porta al cim
a tots.
Si jo no visc en pau
no tinc dret a demanar als altres me la fassin,
meu és el deure i el dret dels altres.
La pau global és suma de la pau de tots,
i els politics obliden aquest deure,
No hi sumen la seva pau.
És el gran repte que el cosmos espera,
envía missatges,
només els humils els entenen.
Les grans calors del 2019,
conviden a tractar els focs sofocants de la política.
Gran foc de les terres catalanes,
una crida a superar en pau els grans problemes,
a escoltar la gent solidària.
¿Pot entendre la política espanyola
la feina dels tècnics catalans amb l’ajuda del seu poble?
El gran foc de la política espanyola,
només té bombers eficients en la pau de cada persona.
i els polítics no ho entenen, ni ho aprenen.
La meva pau de cada jo l’assolirà global.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada