L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimarts, 29 de setembre del 2020

ARA I EN CADA MOMENT

 


Ser íntegrament el meu jo,

és viure intensament la meva veritat.

El silenci pot ser un moment fosc,

fosc i, a la vegada, intens,

ble de les idees i llum de la veritat.

El silenci no apaga mai el foc,

evita que la mentida l’apagui,

manté el caliu del desig,

i encen amb més força l‘amor.

Ara i en cada moment,

la veritat del meu jo només té un horitzó,

és transcendent,

el desig de projecció divina il·lumina el camí,

es produirà el canvi de testimoni,

el testimoni de la veritat terrenal,

donarà el torn al testimoni celestial.

Ara i en cada moment,

la meva veritat és  testimoni del meu futur.

Si la cursa és bona i el canvi correcte,

l’arribada a la meta serà l’entrada al futur infinit.

Cada instant

amb el testimoni a la mà en la cursa de la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada