L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 12 de setembre del 2020

NO HI SÓC

 ON ets, em pregunto, al segle XXI?

No estic segur d’haver-hi arribat,

no és l’espai i el temps que jo voldria.

Però hi sóc i no m’agrada ser-hi.

què he de fer?

Només tinc una resposta ser jo.

Els que es creuen responsables de la història

m’ho deixen ser?

Només puc ser-ho si sóc català,

i la política d’Espanya em nega aquest dret.

La meva llibertat no accepta,

serivirè la humanitat essent  català global.

Si hi sóc com esclau.

des de l’esclavatge pot el meu jo ser lliure?

La meva fe em diu,

que si el meu esperit és lliure

la meva lluita d’esclau per la llibertat del món

farà independent  la Catalunya que jo estimo.

En aquesta lluita, hi sóc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada