L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 22 de juny del 2019

QUÉ ESPERO?


Espero la llibertat del meu jo,

la llibertat global perquè si el meu poble no es lliure,
el meu jo és esclau.
Espero la llibertat del meu jo,
la llibertat de la veritat del meu cor,
la llibertat del meu pensament,
la llibertat d’allargar la mà a tothom.
Espero la llibertat del meu poble,
aquella llibertat que és anell de convivència,
aquella llibertat que agermana tots els pobles.
Espero la llibertat de tota la humanitat,
aquella llibertat que només té una llei,
l’amor.
Espero la llibertat dels fills de Déu,
aquella llibertat que canta
glória a Déu a les altures
i pau als homes de bona voluntat.
Espero la llibertat de l’amor,
aquella llibertat que fa iguals dones i homes,
aquella llibertat que crea amb amor,
aquella llibertat que els fills i filles
són obra d’art dels pares i les mares.
Espero la llibertat de transcendència,
aquella llibertat que ens fa tots iguals
perquè tots som imatge de Déu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada