L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimarts, 24 de juliol del 2018

AMB LA MÀ ESTESA…





Odio l’odi, és difícil d’entendre,
té mil formes de pell d’ovella,
sovint pot fer creure que estimem.
Quan amb la mà estesa et dic t’estimo,
pots pensar, manta vegades, que t’odio.
És greu la força que manipula l’amor.
vibracions d’odi amb pell d’ovella omplen el món,
i jo vull estimar,
no estimo l’odi, estimo a qui m’odia.
La meva mà estesa va desarmada,
la meva veu no és dictadura,
el meu jo, com ha de ser?
Com ha de ser per convèncer al tu i a l’ ell?
Jesucrist ho palesa prou clar,
morir crucificat per qui t’odia.
La meva mà estesa, l’odi l’omple de sang,
i l’esperit em diu has vençut l’odi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada