L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

divendres, 6 de juliol del 2018

SÓC LLIURE?



                                         Somiant m’ha desvetllat una pregunta,
                                         qué és la llibertat?
                                         Un cop net i habillat,
                                         el meu esperit m’ha dit,
                                         si no fossis lliure encara series al llit.
                                         Els moviments del meu cos em fant pensar,
                                         em pregunto,
                                         per què penso?
                                         Senzillament per qué sóc.
                                         La meva existència projecta l’infinit,
                                         Per aixó sóc lliure
                                         la matèria del meu cos,
                                         la psiquè del meu jo
                                         configuren una imatge que desitja la immensitat.
                                         Aquest desig alena la llibertat,
                                         el meu jo amb ella
                                         aspira a la immensitat de l’infinit.
                                         La meva llibertat,
                                         timoner del vaixell que navega el gran oceà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada