L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 1 de juliol del 2018

PROBLEMES DE LA MEVA LLIBERTAT




                               La natura em va portar al món invàlid,
                               vaig nèixer amb els peus de pinya,
                               un metge de Barcelona va fer el miracle,
                               tenia quatre anys quan vaig gaudir la llibertat de moviments.
                               La guerra va marcar la meva vida,
                               vaig viure injustícies d'els soldats dels dos bàndols,
                               vaig patir l’orgull dels qui els manaven
                               i les bales xiulant davant la casa.
                               Molt nen, encara, la meva vida fa un tomb religiós,
                               la meva llibertat la controla, diuen, lleis divines,
                               m’ho vaig creure i un fons de fe no m’abandona.
                               La guerra em va fer veure els sofriments de la gent,
                               la pau m’obrí els ulls a les mentides del poder.
                               Infant, jove i més gran
                               la meva llibertat fou maltractada.
                               Ara sóc avi, molt a prop del meu comiat d’aquest món,
                               he après que vol dir ser lliure
                               i ningú, només l’amor, guiarà la meva llibertat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada