L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 12 d’agost del 2018

LES OLORS DEL MEU JARDÍ




A pagès, al costat de l’hort hi havia una jardí,
roses, clavells, margarides i lliris,
les flors més preuades.
A l’àvia li agrada fer rams de flors,
me les feia olorar i somreia.
una taula sense flors és trista,
em deia,
I el menjar és més bo
amb flors.
El gust del paladar i els perfums al nas
alegren la sobre taula.
La iaia no hi és, ara sóc avi,
el jardí de la casa de pagès és el meu país,
m’agrada escriure, llegir i treballar,
em penso que oloro les flors
i els colors grocs i vermells de certes flors
esdevenen aliments del meu cor.
M’agrada olorar els perfums de la bandera catalana,
l’essència de la bellesa del meu jardí d’avi,
Catalunya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada