L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 15 d’abril del 2018

CATALUNYA, T’ESTIMO MARE



                                       La llengua catalana és la llet que he mamat dels teus pits,
                                      Catalunya,
                                      altres llengües són germanes i amigues,
                                      el meu amor de fill és el jo que tu has creat.
                                      La llengua catalana m’acompanya sempre,
                                      parlant altres llengües,
                                      la mare
                                      m’avisa si equivoco la traducció.
                                      No és possible parlar llengües germanes i amigues,
                                      amb parla imperfecta de la llengua de la mare.
                                      La música del català és un concert en el liceu del ser,
                                      el concert és sublim
                                      amb músiques del jo, del tu i de l’ell,
                                      amb músiques de nosaltres i vosaltres.
                                      És el concert que cada nit escolten les estrelles.
                                      Catalunya, la mare, m’asseu a la seva falda,
                                      em diu
                                      aplaudeix amb les estrelles les músiques del món,
                                      la nostra  i la de totes les germanes. 
                                     T’estimo , Catalunya,mare i li faig un petò.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada