L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 22 d’abril del 2018

JO SÓC LA MEVA LLIBERTAT





                                      Un sospir de l’ànima alena la intensitat d’un instant,
                                      desperta el desig de passejar per l’infinit,
                                      les ones del mar em diuen que sóc vaixell del futur,
                                      una gavina rema amb les seves ales.
                                      Sense motor la barca,
                                      navega mar endins amb l’ocell amic per timoner.
                                      Una estela blanca sobre les aigues del mar,
                                      esdevé pentagrama d’una música marinera,
                                      els peixos dansen al voltant de la barca,
                                      i els meus ulls fiten il·lusions de la nit.
                                      Passatger afortunat de la nau en llibertat,
                                      contemtemplo un llunyà horitzó vermellós amb llàgrimes blanques,
                                      la gavina plega les ales,
                                      reposa sobre la meva falda,
                                      la barca balanceja suau gronxada per una sardana de peixos.
                                      Acarício el seu plumatge,
                                      un dofí salta i empren una cursa seguit per milers d’animals marins,
                                      la barca sense rems segueix l’estela,
                                      sol en la immensitat del mar,
                                      un silenci musical embolcalla la meva ment.
                                      La gavina empren el vol,
                                      un éxtasi embriaga la meva ànima brindant amb  copa de llum,
                                      i una estrella escriu en el vidre transparent
                                      has conquerit la llibertat 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada