L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dilluns, 23 d’abril del 2018

Jo vull ser jo.



                                                        Jo vull ser jo.
                                                        Ser o no ser, obliga a pensar,
                                                        no ser és oblit, solitud de la foscor,
                                                        ser és presència, ulls oberts a la llum.
                                                        Jo vull ser llum interior de vida,
                                                        només així serà llum d’exterior d’amor.
                                                        Ser o no ser és un espai contemplatiu,
                                                        un espai que omple les ments i els cors,
                                                        on s’hi apren a viure.
                                                        Sóc o no sóc, una pregunta que espera resposta,
                                                        la resposta que espera la història és
                                                        sóc amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada