L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 5 de maig del 2018

EL MEU LLOC EN EL MÓN




                                           Per què el meu espai per viure és Catalunya?
                                           Jo no l’he escollit, els meus pares tampoc, qui?
                                           Per què molts altres em senyalen amb el dit,
                                           s'aparten de mi?
                                           M’agrada caminar sol i pensar.
                                           Pregunto per què ploren o somriuen els ulls.
                                           Sovint les llàgrimes em fan feliç.
                                           Sovint els somriures em fan plorar.
                                           Penso que plorar i somriure són artistes de felicitat.
                                           Ploro per què estic content,
                                           ric  per la meva  dissort.
                                           La vida és un teixir en blanc i negre amb detalls de color.
                                           En el vestit de la meva vida,
                                           s’hi troben taques negres dels dolors d’una guerra,
                                           taques borroses d’uns temps d’una pau enverinada,
                                           avui els colors groc i vermell,
                                           quatre barres de sang, treball i una il·lusió infinita.
                                           La meva terra és Catalunya
                                           palau de música de la meva vida en projecció infinita.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada