L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimarts, 1 de maig del 2018

LA RESPOSTA ESTÀ EN EL SILENCI



                                           Tanco els ulls i pregunto al cor,
                                           quin és el meu destí?
                                           L’infinit,
                                           em respon un raig de llum d’una estrella.
                                           Obro els ulls, miro el cel blau,
                                           i em pregunto, com s’hi arriba?
                                           Sent feliç i fent-ne als altres,
                                           em contesta la mateixa estrella.
                                           I si els altres no m’accepten?
                                           Podria ser, respon, que no fossis creïble.
                                           M’embolcallo amb el silenci,
                                           medito,
                                           i mentre espero llegir en el meu cor la resposta,
                                           una veu d’infant em diu suament,
                                           estima,
                                           si ets amor has assolit l’infinit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada