L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 28 d’octubre del 2018

Jo estimo al meu país



No em fa por arriscar-me per la seva llibertat,
la seva llibertat és la meva,
és la llibertat amb que Déu m’ha creat.
La meva llei és l’amor,
estimar a Déu de tot cor i al pròxim com a mi mateix.
Aquesta és tota la llei per regir la humanitat.
Les lleis dels humans que la incompleixen,
no són lleis d’amor, són lleis d’odis i enveges.
I aquestes són les lleis que em volen fer complir.
La meva llei per Catalunya és l’amor,
la natura l’ha gravada en el meu cor,
la fe li afegeix la transcendència divina
i cap injustícia de lleis humanes evitarà
arriscar-me en el compliment de la llei de l’amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada