L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 3 d’octubre del 2018

Què puc fer per el meu poble?



Jo sóc esclau amb el meu poble,
quina és la rebelió dels esclaus?
No tinc armes per fer la guerra,
la pau que em donen no és la meva pau,
només serè lliure si guanyo la guerra,
només viurè en pau si jo sóc lliure.
Quines són les armes de la meva llibertat?
Ser lliure vivint esclau
transforma el soldat en capdill.
Jo sóc el capdill del meu jo,
les meves armes  virtud, coneixement i fe.
Sóc esclau i em comporto amb dignitat,
sóc esclau i la intell·ligència és el meu guia,
sóc esclau i la fe em reconforta.
Amb aquestes armes el meu jo serà lliure.
Amb la llibertat del meu jo
el meu poble guanyarà la independència.
El jo de tots els catalans bandera de llibertat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada