L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dijous, 25 d’octubre del 2018

La meva fe és la meva força



La meva fe és la meva força
Creure, obeïr una autoritat que no veus,
és urgent, la necessites,
és invisible com el teu esperit,
i atrau irresistible a qui l’escolta en el seu silenci.
Pateixes en l’ànima una presència que no veus,
i dóna forces.
La fe d’esdevenir diví amb l’èsser invisible.
Un ésser finit, com l’home i la dona,
sentint aspiracions d’un més enllà
pot aspirar a ser infinit?
Aquest és el meu desig,
aquesta la meva fe,
jo crec en Déu, creador, rei i jutge,
M’ha ensenyat a patir per culpa de lleis inhumanes,
patir i creure són eines de treball pel regne celestial.
Ser o no ser, aquesta és l’incògnita.
creure o no creure, aquesta la solució.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada