Les interelacions de les activitats humanes són factors de
riquesa cultural i, a la vegada, promotores de convivència i de tota mena de
relacions, àdhuc comercials. Convertir un aparador d’una botiga de roba en un
petit escenari, on joves models esdevinguin artistes que converteixin en
protagonista la roba femenina de temporada és una idea, no només genial, sinó
també poèticament creativa i filosóficament engrescadora. La botiga BARBANY del
C/ Anselm Clavè esdevingué una atracció que no només provocava somriures, admiracions
i aplaudiments sinó, a la vegada, idees de furtur per al gran nombre persones
que seguien les evolucions de les joves models, futures relacions publiques en
l’art de vestir. Un espectacle, en un mini escenari, capaç de crear noves
relacions i sobre tot d’apropar la gent al comerç de proximitat. La capacitat
artística creativa del comerç de proximitat neix d’una il·lusió de relacions d’amistat
i amb aquesta il·lusió genera poders que només si es viuen i es miren des d’una
vessant artística creen riquesa cultural i riquesa física perquè creen vida.
Les sis noies de la desfilada de roba de temporada de primavera i estiu hi
aportaren, al sorprenent petit espectacle de moda, naturalitat, elegància,
humanitat i civisme. I en molts ulls s’hi encenia la flama de la il·lusió.
Dibuixar il·lusió en les mirades és el segell de l’art de viure. La desfilada
de la botiga Barbany, no per breu deixà de ser intensa.I fou intensa perquè les
models artistes joves vivien interiorment el seu espectacle empeltant la seva
joia al públic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada