L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 14 de setembre del 2022

LA NATURA AMIGA

 


La solitud em deixa sol

sense cap alè d’una amistat,

i l’angoixa,

argelaga en el bosc del meu silenci,

punxa l’ànima,

una gota de sang dels sentiments,

un petó la vol.

Una papallona voleia

estimant les flors,

els colors l’esperonen,

Ii els pètals de roses silvestres somriuen.

Uns ulls em miren,

les fulles dels arbres venten els meus cabells

al mateix temps que les fulles

a cau d’orella em diuen amic.

Els meu cor batega il·lusions

els meus ulls han llegit el missatge,

la natura està amb tu,

No estàs sol,

tingues fe

la natura ajuda, estima,

sempre acompanya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada