L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dijous, 31 de març del 2022

L’ÀNIMA DEL MEU POBLE ENAMORA

 


Els carrers del meu poble, catifes vermelles,

respiren la pols que besa al caminar,

i es tornen abraçades de trobades captives,

el meu poble té un gran cor que estima.

Cada façana és un bes que alena conviure,

i a la gent dels carrers agermana.

Viure l’escalf d’un poble que viu solidari

esborra les taques i el vent escampa la pols.

Miracle del cosmos,

la pols dels caminants repartint petons.

La pols dels carrers del meu poble,

artista que de les façanes en fa imatges,

segells de les cartes curulles de versos,

cartes llegides per les estrelles del cel blau.

El passeig em regala l’escalf del foc del meu poble.

és un goig i un plaer compartir l’escó del veïnatge.

L’ànima del meu poble m’enamora,

m’aplaudeix i de la meva vida en fa

imatge orgullosa en el museu del seu art.

Josep Mayoral

les teves petjades pels carrers de Granollers

han escrit un poema i creat una obra d’art.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada