L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 19 de juny del 2019

T’ESTIMO

                                                        (Pintura d'Adib Navarro)


                                                           T’estimo perquè sóc amor,
estimar és crear el teu jo en mi,
és fer veritat la imatge de Déu que tu i jo som.
Quan plores, jo t’estimo,
quan estàs malalt, vull ser el teu metge,
quan treballes, el fruit del teu esforç,
quan m’abraces, imatge infinita de felicitat.
T’estimo perquè  sóc amor,
és el missatge de Déu a la humanitat.
Perquè l’odi viu entre els homes i les dones?
Diuen que s’estimen,
l’amor només és passió, hi manca la veritat.
Quan jo dic que sóc amor,
són veritat les meves paraules?
Si el dolor no esdevé odi,
l’amor en el dolor és signe diví.
Estimo perquè sóc amor,
el meu amor és verdader,
està clavat en la creu de Crist.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada