L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dijous, 20 de juny del 2019

UN NOU DIA



La llum del sol il·lumina els meus camins,
quina és la llum dels camins de la ment?
Els ulls guien els meus passos per no entrebancar-me,
la intel·ligència em porta a la veritat?
Cada matí quan neix el nou dia,
la veritat de la pau espera el meu tribut,
com l’aportarè?
Jo sóc u, però la humanitat en som molts,
i tots hem de ser el mateix jo en la pau.
I la humanitat no viu la pau.
No tots els jo estimen la veritat,
i massa jo es dediquen a la guerra.
Pot el meu jo destruir  armes?
És la tasca del nou dia quan surt el sol,
pensar la paraula que venç l’odi.
Amb l’imperi de l’amor viurem en pau.
si avui visc en pau, será el meu tribut.
Cada nou dia és un clam de l’amor per la pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada