L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 4 de desembre del 2019

SÓC LLIURE AMB I EN LA FE


El meu pensament només és meu,
Déu me'l respecte fins i tot equivocant-me,
i confia en mi també si m'aparto d'Ell.
És la grandesa de la humanitat que sent rebel
pot esdevenir santa.
La inte·ligència i el sentiment són les eines humanes,
elles essent dignes ens fan acceptar la veritat,
ens ensenyen el camí de demanar perdò,
i la resposta de Déu confirma el nostre amor.
L'amor és transcendent i la humanitat també ho ha de ser.
La transcendència és la meva llibertat.
Les institucions humanes no me la poden perdre,
empresonant-me, m'acompanya,
i els meus enemics no entenen la meva felicitat.
La meva llibertat és esclava de l'amor sublim infinit.
Un acte d'aquest amor és allargar la mà a l'enemic.
Els altres poden ser enemics meus, jo no ho serè d'ells.
Amb tota certesa que no em creuen,
ells no ho saben, però tinc un factor, que a l'altre món entendran,
pregar a Déu que els hi obri els ulls del veritable amor.
Assolir-lo és la grandesa de l'home i la dona.
La fe en Déu és la meva llibertat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada