L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 20 d’agost del 2022

EL MEU ARBRE

 


Arbre català,

amic dels arbres de la humanitat,

un, en companyia de milions.

El meu arbre és humil i senzill,

només en tenen cura,

fertilitzants d’amor.

Tres son els seus fruits del be,

llibertat,

igualtat,

fraternitat.

Aquest tres fruits seran bons,

si el meu jo és amor.

Fraternitat el gran fruit de convivència,

sense ell,

la llibertat està en mans de l’odi,

sense ell,

la igualtat esdevé egoisme de poder.

Fraternitat agermana,

els germans son fills del mateix Pare,

Déu,

germans del fill gran

Jesucrist.

Els fruits del meu arbre seran madurs,

quan la mort em digui,

el teu jo és amor,

ets un arbre de l’infinit jardí del Pare.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada