L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 6 de març del 2019

VALOREM ELS POETES DE CASA


L’alcaldesa d’Esplugues comença la presentació del llibre de Joan Verdaguer amb aquestes paraules:”Us proposo un viatge reposat, tranquil i suau pels sentiments. Us proposo que us endinseu en el poemari de Joan Verdaguer i Andrés DESPERTANT SENTIMENTS sense presses, amb la ment disposada a rebre una brisa de realisme i autenticitat, amb la mirada oberta i imaginant un futur millor”.        
SILENCI
Xss… Avui les paraules / no volen sortir;/ les deixarè voleiar / dins el sentiment / de l’aire / perquè quan tornin,/les pugui jo abraçar.
Xss… El silenci / vesteix de dol la meva cambra,/guarneix de pètals rosats / les dreceres que jo invento / quan em trobo a soles /amb els meus pecats.
Xss… Els pensaments / avui s’esmunyen / com ho feia jo de petit,/quan amb el pare jo hi jugava / a trobar el  millor racó per amagar-me /ben a la vora del meu llit.
Xss… Avui no hi ha eclipsi,/però no goso pas mirar allà dalt;/no em ve de gust mirar les estrelles,/ni a la lluna que em contempla /amb el seu davantal blanc.
Només vull… que aquesta nit /
m’abraci, que no em deixi sens desmai / i que em permeti dir cada dia:
Xss…no em trobaràs mai.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada