L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 10 de desembre del 2022

LA PAU DEL MEU POBLE

 


La pau per ser veritat s’ha de viure,

he de ser jo pau si la vull pels altres.

La persona de pau és un mirall que convida,

desperta desitjos de ser,

i al seu pas, la seva petja és cobeja.

Si jo estimo, ensenyaré a estimar,

Si jo odio, escamparé enganys,

si jo soc veritat, il·luminaré els camins,

si jo soc mentida, sembraré de rocs les contrades.

Si jo vull la pau del meu poble,

he de ser amor i veritat.

La meva llibertat ha de ser-ne el mirall,

la meva imatge ha de sembrar llavors del desig,

El meu país és el camp,

sembrat amb amor i veritat

la pau creixerà i el fruit serà  convivència.

Si jo, tu i ell som fruits de pau

totes les llavors sembrades desvetllaran el desig

i el colom de la pau  volarà lliure en el cel del meu poble.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada