L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 10 de juny del 2018

Gran lliçó de la por





                               Espanya t’estimo, al teu estat no l’odio
                               L’odi del teu estat l’ha vençut el meu amor,
                               he votat sí a la llibertat,
                               que és un no a l’esclavatge.
                               Les lleis em volen lliure,
                               els seus manipuladors em fan esclau,
                               no entenen que la llibertat d’un esclau és independència.
                               Espanya, el teu estat,
                               ha traït les teves lleis.
                               El meu DNI em fa espanyol,
                               el cor només català i amic d’Espanya.
                               L’estat em fa fora i em diu que no hi tinc dret,
                               em fa il·legal.
                               La inventada il·legalitat m’ha fet independent.
                               La por sembrada s’ha tornat reversible
                               avui és l’estat el que té por,
                               té por als drets dels ciutadans.
                               Un gran servei de Catalunya al món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada