L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimarts, 17 de maig del 2022

La meva sang és la meva força

 



Vessar la sang per alló que estimes

és molt més que estimar, és ser amor.

I l’amor, veritat, és invencible.

Jo estimo Catalunya,

vessarè la sang del cor si m’ho demana,

vessarè la sang de l’ànima i de la paraula per defensar-la,

vessant la sang besarà la victòria.

L’enemic em pot matar,

però mai matarà la meva llibertat,

me l’emporto a celebrar la victòria del meu país.

Vessar la sang físicameni o psíquica,

missatge que penentra el cor de l’enemic,

el llavis, potser, somriuen,

però el cor li diu, has comés un crim,

ell celebrà la victòria,

tu dormiràs enterrat amb el fracàs.

Amor, no hi armes per matar-te.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada