L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 16 de juliol del 2022

ENAMORAT DE L’AMOR

 


Un dia de llum del més de maig,

l’amor va escriure la meva història,

jo només era amor,

creació d’un altre amor immens,

íntima abraçada del pare i la mare,

fruit d’un arbre d’arrels de la terra,

il·lusió de les fulles que canten,

obra d’art dissenyada per Déu.

Estic enamorat de l’amor.

M’enamoro dels que odien per amor,

estimen la meva pobresa,

les seves obres d’amor són la mort dels odiats,

i jo els estimo,

un gran amor, diu el llibre del cel,

estima els enemics. No els hi vull cap mal,

també són cridats a la  vida eterna.

El meu amor pot obrir els seus ulls,

els meus ulls els obrí la Creu del Calvari.

Estic enamorat de l’amor,

de l’amor dels altres, ells i elles,

tots els humans som fills de Déu.

Jo estimo el meu Pare.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada