L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dijous, 22 de novembre del 2018

AMB POESIA I EL COR



Viure intensament i apassionat,
cada instant del temps que em queda de vida,
i el futur del meu jo vers l’infinit, el nou regne de Déu,
el regne ensenyat i signat morint en la creu.
Els pinzells de l’evangeli,
de la meva existència en faran una obra d’art,
El poema de la paraula feta carn.
cada instant crucificat en la creu redemptora,
amb claus d’intel·ligència i de passió,
preparant el viatge
de l’avui estaràs amb mi en el paradís.
Respirar l’amor en la llum i la foscor,
ser amor allargant la mà a tots els humans,
als amics i als enemics.
Fer dels somriures i les llàgrimes
monedes de canvi per conquerir el futur celestial.
Èxits i fracassos fitaran els meus camins
i la pluja de la fe, l’esperança i la caritat
saonarà el meu hort,
El meu àngel de la guarda hi recolectarà els fruitss,
i la balança del judici dictarà la sentència final.
He d’aconseguir aquella clau
que  tanca les portes de la cova del món,
i obre les del palau del cel.
DNI a presentar a l’entrada: una persona digna.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada