L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 10 de novembre del 2018

Valor de la meva llibertat



La llibertat és l’eina de l’excel·lència humana,
el buril de l’escultor per modelar la identitat,
el pinzell del pintor per fer brillar la imatge
i el desig del ser humà per assolir la veritat.
La llibertat és el caminador que porta a la perfecció.
Avui millor que ahir i demà un pas més endavant.
Ser lliure és la mà estesa d’un futur insospitat,
d’aquell futur que els somnis de la nit et meravellen.
Ser esclau de la llibertat mena a ser rei de l’existència,
esclavatge i reialesa, servidors del jo dels humans,
regulen l’explosió volcànica del silenci creador.
La meva llibertat és la força del bes amorós,
l’energia de l’abraçada de l’amistat,
el gresol que que vivifica tots els instants
i el ferrer que amb el martell del sacrifici i el desig
transforma la meva figura humana en imatge divina.
La meva llibertat és garantía del meu futur etern.
Cada instant he d’aprendre a ser més lliure,
la gran lliçó per arribar a ser etern.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada