L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 13 de setembre del 2020

AMB C0NFIIANÇA I DIGNITAT

El meu jo porta un segell de dignitat,

no el puc traïr,

el del poble, que va veure’n nèixer.

Català em va fer la història,

a Catalunya la natura assignà la meva vida

i amb la seva identitat he de ser universal.

El meu jo no és enemic de cap altre jo,

tots els altres jo són amb mi constructors de pau.

La pau és el cor de la humanitat,

batega repartint la sang de vida d’orient a occident,

de nord a sud.

Des del meu jo amb humilitat i fe,

amb confiança i dignitat,

he de fer que aquesta sang regui la meva vida.

Ho han d’assolir tots els jo de la terra.

Amb confiança i dignitat

serè fidel als missatges del cor, no el puc traïr.

Dissortadament massa jo no confíen, ni creuen,

i el jo global de la humanitat està malalt.

Pot el meu jo ser medecina?

Amb confiança i fe respectant a tots els altres.

Amb el respecte, el cor de la humanitat

mourà per artèries i venes la sang de l’amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada