L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

diumenge, 20 de setembre del 2020

EL MEU CAMÍ

 


Dues llums convergeixen en el meu caminar,

la llum dels meus ulls que em guien per la terra,

la llum de l’esperit que m’ensenya a ser jo.

Valls i muntanyes volen sentir les meves petjades,

mars,  llacs i rius desitgen rentar els meus peus,

els meus ulls agraeixen les vibracions que embogeixen el meu cor.

la terra diu que m’estima.

L’ombra dels arbres, un repós en el meu pelegrinatge,

en silenci, alena  els ulls de l’ànima,

sense una imatge plena i digna,

el meu jo caminarà a les palpentes sense futur.

El meu camí de la terra no té horitzó

si el camí de l’ànima no el coneix el meu jo.

Dues llums convergeixen en la vida,

la llum del cosmos que em parla d’infinit,

la llum del  jo que alena la meva transcendència.

Les dues llums neixen del mateix amor,

de l’amor del Déu creador del món.

El meu camí coneix la seva trajectòria,

el meu jo l’ha de voler conèixer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada