L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 1 de desembre del 2021

ANHELO

 


Estic boig per la saviesa,

que és?

on puc trobar-la?

com puc descobrir-la?

Em desesperen les errades,

m’horroritza caure

i anhelo, de tot cor, la veritat.

La meva,

aquella que m’ha de fer infinit.

L’evangeli em diu que he de ser infant,

sent infant serè savi?

Ser savi, em diuen, no és conèixer,

és saber fer-ne vida del coneixement.

Anhelo el coneixement de Déu.

El meu mestre fou crucificat,

i és Deu,

m’ho diu ell mateix.

i també que he de ser un infant.

Per què?

Per què tenen l’ànima neta.

Anhelo conèixer a Déu,

no soc un infant,

soc avi,

i Crist crucificat m’ensenya a creure en Déu.

He de morir estimant-lo infinitament.

Anhelo tornar a ser nen.

Quan mori, arribaré nen al cel

i seré savi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada