L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 4 de desembre del 2021

APRENC

 



 La llum del dia em desvetlla,

desitjo ser savi,

que m’ensenyarà la vida avui?

Escolta,

em diu el meu cor,

                                                     la saviesa la dona la fe en l’altre,

la humilitat,

obrir els ulls i observar.

la natura em parla,

aprèn del sol i la lluna,

de la fauna i la flora,

de les muntanyes i els mars

i sobre tot

aprèn del humans.

Aprenc de bon matí

la lliçó de l’univers,

la primera em diu és estimar,

estimar la humanitat,

estimar la natura,

i per damunt de tot,

estimar el Creador de l’univers.

Si estimes, seràs savi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada