L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

divendres, 3 de desembre del 2021

LLEGIR EN LA MEVA MENT LA HISTÒRIA

 


El pensament és el pedagog de la vida,

totes les persones si llegeixen el seu pensament

seran fites importants de la història.

Per què no tothom pensa?

Perquè hi ha homes que es creuen déus,

ells pensen pels altres.

Què pensen?

La manera amb la guerra de ser amos del món.

Sortosament existeixen persones que són persones,

són persones que pensen,

pensant redrecen amb sacrificis la història.

Llegint la meva ment sóc persona de la història que fa història.

Els polítics no són persones que fan història,

obliden que són persones,

i empresonen les que veritablement ho són.

Sóc jo un presoner d’aquests polítics.

La meva presó no té barrots de ferro,

té barrots-llei que volen prohibir-me pensar.

No tinc por a la presó,

sí em fa por perdre la capacitat de pensar.

Gràcies a Déu,

aquesta capacitat, els polítics no la poden empresonar.

Pensarè cada dia de la meva vida,

pensarè per la llibertat en pau de la humanitat.

Llegirè en la meva ment la història.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada