L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dilluns, 30 de juliol del 2018

ANAR CAMINANT


Viure és ser cada instant jo,
el camí té un horitzó proper o llunyà,
tothom té el seu, els pobles també.
Els ciutadans de cada poble porten el segell del destí,
esborrar el segell condemna al no ser.
El meu segell qui me l’esborra comet un crim a l’horitzó.
Si em prenen el segell maten el meu jo.
La natura és gelosa de la seva obra.
Cada ser humà és obra d’art de l’existència.
La solidaritat és llei de convivència,
la convivència no és, sense el ser de cada persona.
El programa de ser jo, tu o ell
no l’han escrit els humans,
és norma d’un altre poder més universal.
Ser persona catalana és un segell de convivència,
esborrar aquest segell és un greuge al futur del ser humà.
Ningú té dret a prendre el segell de l’altre.
Jo mai serè tu, ni ell,
serem junts en el respecte i formarem pobles.
La identitat és un programa universal de la natura.
El complim anant caminant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada