L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

divendres, 27 de juliol del 2018

EL MEU CAMI

                                                  (el meu exalumne Joaquim Fradera)


L’horitzó és una invitació a la llum,
llunyà, il·lusionant i esperança d’un futur feliç,
les aigües dels mars són el camí,
els vaixells hi naveguen nit i dia.
Jo sóc un vaixell,
el meu destí l’infinit de l’amor etern,
mentre navego onades tranquil·les i tempestes de gran risc,
només saber remar
em farà possible conquerir el meu horitzó.
És possible que em trenquin els rems,
és possible que em malmetin la barca,
és possible que em trenquin els rems i enfonsin la barca,
alló que no trencaran és l’esperit de bon mariner.
La il.lusió esdevindrà barca,
fe i esperança seran rems,
caritat abraçarà l’horitzó,
i jo mariner amb l’esperit meu i del meu país
plantarè la bandera catalana,
el meu jo,
al cim de la muntanya on brilla el sol de la llibertat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada