L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dilluns, 2 de juliol del 2018

QUIN ÉS EL CAMÍ?




                               L’horitzó del meu futur m’il·lumina la mirada,
                               variat el cromatisme sucant els pinzells en l’arc de Sant martí,
                               em miro i em veig en el silenci de l’esperit.
                               Sol amb multitud, la meva veu és veu de tots.
                               La meva veu i les meves petjades no són només meves,
                               són teves i dels altres, de tothom,
                               ho són en la llibertat que mena a l’horitzó de l’infinit.
                               No tothom estima l’infinit,
                               alguns entrebanquen la caminada, fan caure,
                               la veritat els cega, no hi veuen, ni hi volen veure,
                               Malgrat la seva mala fe,
                               la caminada de la bona gent té a l’abast de la mà l’horitzó.
                               El camí de la fe, l’esperança, l’amor i el sacrifici
                               els ha fets lliures en el marc de la germanor universal.
                               Jo, sóc jo amb tu i ell, i faig aquest camí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada