L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 23 d’octubre del 2021

CADA DIA ÉS FESTA EN EL MEU COR

 


La festa és complerta si la vida és veritat,

el cor cada instant vol cantar l’alegria,

i el meu jo no sempre és veritat.

L’error sovint cega la mirada i la ment no pensa,

caic, em faig mal,

la sang del genoll em recorda que el dolor regenera,

els ulls ploren,

la veu demana perdó,

el cor batega esperança,

i el meu jo recuperaa l’alegria.

El perdó, el retorna a la dignitat,

la festa de cada dia del cor.

Caure pot ser error, aixecar-se triomf de la llibertat.

L’alegria de la llibertat és la veritat,

Viure la veritat, goig de la festa del cor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada