L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dissabte, 23 d’octubre del 2021

LA MORT GERMANA DE LA VIDA

 


Felicitat és la medalla del joc de la història,

l’ésser humà  juga en camp de l’existència,

dos jutges l’arbitren,

la vida xiula el començament,

la mort, l’acabament

el premi, guanyat o perdut.

La xiulada de la mort no és sempre de victòria,

massa sovint ho és de derrota.

Jo no vull que manipulin el meu jutge,

m’acompanya i espera comunicar-me

has guanyat.

Ella sap alló que el meu amo vol

i mentre dura el meu partit sovint m’avisa,

no t’equivoquis,

no taquis amb jugades equivocades la teva existència,

pensa que per perjudicar-te

alguns jugadors esdevenen jutges del partit manipulant-me

i et maten.

Siguis intel·ligent i si manipulat has estat bon jugador

t’acompanyarè a la porta de la teva victòria,

el partit només el pots perdre,

ningú  pot robar-te el teu trofeig.

La vida i la mort volen la teva felicitat eterna.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada