L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dijous, 9 d’agost del 2018

La nit és el palau dels somnis

                                             
                                          (Nit estrelladsa, de Vincent Van Gogh)



M’agrada la nit per què em sento rei,
ningú em mana,
i les estrelles esdevenen amigues i companyes.
Em conviden a conviure amb fades i follets,
i les hores no són temps, són intensitats del meu cor.
La nit no és alliçonament, no és mestra,
és palau on les estances són desitjos i emocions,
i quan tornen, de matinada, les hores,
els somnis esdevenen fets
i els fets modelen la imatge.
La nit tria els colors,
el dia hi posa els pinzells,
i l’ésser humà esdevé l’obra d’art.
Els somnis són les sintonies dels colors
i l’obra d’art la sinfonía de la vida.
La nit és el palau dels somnis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada