L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

divendres, 24 d’agost del 2018

SER FELIÇ SENTINT-SE ESCLAU



La llibertat no és un regal,
un do de vida,
ningú la pot encadenar.
Quan la llei és música de guerra,
em sento soldat de pau.
Quan l’enemic em vol veure mort,
li regalo un alè de vida.
Quan el més fort m’encadena,
li dóno gràcies per emmarcar els meus drets.
La llibertat és el foc encès del meu cor,
amb els seus batecs em diu que sóc.
Jo sóc jo a la presó i entre la gent,
jo sóc jo, malalt i sa,
jo sóc jo, odiat o estimat.
jo sóc jo, una pinzellada del món global,
Lliure o esclau,
la meva llibertat me l’ha donat Déu.
Jesús va ser lliure clavat a la creu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada