L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

dimecres, 17 d’octubre del 2018

La meva lluita per Catalunya



No necessito fusells ni pistoles,
l’arma de la victòria és el meu jo.
La meva força, sentir-me fill de Déu,
i en el meu cor estimar tots els humans,
els amics i els enemics.
Si jo aconsegueixo la llibertat d’esperit
Catalunya serà més lliure en mí,
i si tots els catalans assoleixen la mateixa llibertat,
Catalunya encara serà més lliure en tots.
La veradera llibertat és filla de l’amor.
Què em demana l’amor per la llibertat del meu poble?
Tenir cura de la seves muntanyes i rius,
respectar el conreus del seus camps,
gaudir del cant del seus ocells,
nedar en companyia dels seusn peixos
i sota la copa d’un arbre
escoltar els missatges de la pluja.
Catalunya em farà més savi i poeta de la vida
i amb ciència i poesia
l’exèrcit de l’amor de Catalunya serà invencible.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada