L'objectiu d'aquest blog és una passejada cultural pel món de la poesia i del teatre i conèixer la creativitat poètica de casa nostra.

divendres, 5 d’octubre del 2018

LLUM AL MEU HORITZÓ



Cada instant de la meva vida,
nit i dia, els meus ulls s’agermanen amb uns altres ulls,
són els ulls de l’existència que brillen a l’horitzó.
L’horitzó és pancarta d’arribada
d’una cursa, llarga o curta, de la llum del ser humà.
Cada gambada de l’atleta, una alenada de llum,
gambades i alenades descriuen la història del corredor.
És una cursa la vida dels humans.
també la meva.
De bon matí un llampec omple  els ulls,
durant el dia la llum defineix la identitat,
a la nit, en la foscor del silenci
els jo de la història mediten.
Meditació, lliçó apresa i recompensa
omplen les pàgines del llibre que escriu l’àngel de cada ser humà.
La llum esdevinguda cada jo, tu i ell,
sota la pancarta d’arribada de l’horitzó saluda,
serà la sentència del pas del temps a l’eternitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada